Hi ha vespres que no demanen gaire: una copa ben fresca, una mica d’ombra, una taula compartida i aquella hora en què el dia comença a afluixar.
Aquest estiu, a Mesquida Mora, obrim espais per viure el vi d’una altra manera: sense presses, a la fresca, entre vinyes, música, cuina local i alguns dels vins més especials que feim a ca nostra.
Un estiu per quedar-hi una estona més
Divendres, disabtes i diumenges
Es Cub
De 17 a 23h
Propostes gastronòmiques de
SEAL PRIVATE DINING
Cada divendres i dissabte, de 17.00 a 23.00 h, obrim ES CUB, el nostre jardí de vins a la fresca.
Pots venir a fer una copa davall els morers, compartir una botella al costat de l’hort o allargar la vetllada amb una proposta gastronòmica informal. Un pla senzill, però amb tot allò que fa que l’estiu tengui gust d’estiu.
Diumenges
Concert de Jazz
20h
(Entrada anticipada 18 €,
a porta 19,5 €)
Camí Pas des Frare · Aparcament gratuït
Els diumenges també obrim a partir de les 17.00 h i, a les 20.00 h, ES CUB s’omple de música en viu amb les propostes de jazz a la fresca organitzades per Illa Músics.
L’entrada dels concerts és de 18 € anticipada i 19,50 € a taquilla, i inclou una copa de vi.
Consulta la programació i compra la teva entrada.
Dijous al molí
Menú desgustació
JULIOL 23 i 30
AGOST 12, 20 i 27
Menú degustació amb el XEF JOSEP CLAR i
els vins de Mesquida Mora
I enguany ja en són 6! 6 estius de cuina mallorquina i producte local de la mà del cuiner Josep Clar a la falda del molí de Son Porquer.
Vine a gaudir d’una vetllada gastronòmica a peu de vinya amb un menú de 5 plats i 4 dels nostres vins de producción més limitada.
Cada dijous dels mesos de juliol, agost i setembre obrim un espai únic per tu!











